SEO straipsnių talpinimas
SEO straipsnių rašymas ir jų publikavimas yra svarbi kiekvienos svetainės optimizacijos proceso dalis, siekiant aukštesnių pozicijų, didesnio autoriteto ir svetainės lankomumo prieaugio. Todėl SEO straipsnių talpinimas yra neatsiejama tiek SEO, tiek ir turinio rinkodaros dalis. SEO straipsniai paprastai skirti verslui ar svetainei reklamuoti per publikuojamuose straipsniuose esančias atgalines nuorodas, kuriamą autoritetą ir didėjantį matomumą.
SEO straipsnių talpinimo nauda
SEO straipsnių talpinimas suteikia daug privalumų, kai kalbama apie svetainės optimizacijos procesą. Visų pirma, reguliarus SEO straipsnių talpinimas didelio autoriteto svetainėse, kurios yra puikiai vertinamos „Google“ paieškos sistemos ir gausiai lankomos vartotojų, padeda daug lengviau pasiekti aukštesnes pozicijas pagal skirtingus tikslinius raktažodžius.
Taip pat SEO straipsnių talpinimo pagalba yra efektyviau didinamas svetainės autoritetas ir patikimumas bei pritraukiama daugiau organinio srauto iš paieškos sistemų. SEO straipsnių publikavimo strategijos įgyvendinimas gali padėti pagerinti konversijos rodiklius, paverčiant vartotojus klientais ar prenumeratoriais. Be to, SEO straipsnių publikavimo pagalba galima užimti aukštesnes pozicijas vaizdų paieškoje ir pritraukti vertingų atgalinių nuorodų į svetainę iš kitų tinklalapių, tinklaraščių ar portalų.
Patarimai SEO straipsnių rašymui ir talpinimui
SEO straipsnių talpinimas tampa nesudėtingas, kai iš anksto suformuojama strategija, atsižvelgiant į tai, kokie yra pagrindiniai verslo tikslai ir tikslinės auditorijos lūkesčiai.
SEO straipsnių temos pasirinkimas
Pirmiausia turėtumėte nustatyti temas, kurios galėtų būti aktualios jūsų auditorijai. Pasisemti idėjų galite tiek iš savo konkurentų, tiek ir iš surinktų analitinių duomenų bei atliktos raktažodžių analizės. Stenkitės būti kuo kūrybiškesni ir žvelgti plačiau, kai reikia sugalvoti temas, susijusias su jūsų verslu ir vartotojais, kurie yra priskiriami jūsų tikslinei auditorijai.
Raktažodžių analizės atlikimas
Nors galite ir be papildomų priemonių sugalvoti įdomias SEO straipsnių temas, visuomet naudinga pasitelkti ir raktažodžius, kurie yra aktualūs tikslinei auditorija, ir pagal kuriuos vartotojai ieško jiems svarbios informacijos. Jei naudositės raktinių žodžių analizei skirtais įrankiais, galėsite lengvai surasti tinkamiausias temas, kartu išsiaiškindami, kokios yra konkrečių raktažodžių paieškų apimtys. Be to, analizuodami raktažodžius jūs turėtumėte įvertinti ir konkurencijos lygį, kuris padės jums pasirinkti mažiau konkurencingas SEO straipsnių temas.
SEO straipsnių rašymas
Rašant SEO straipsnius labai didelis dėmesys turėtų būti skiriamas jų informatyvumui ir kokybei. Be to, turinys turėtų būti ir tinkamai optimizuotas. Jei svetainės savininkas ar svetainę optimizuojanti SEO specialistas neturi straipsnių rašymo patirties, geriausia šį darbą patikėti profesionalams.
Turinio optimizavimas
SEO straipsniai turi būti tinkamai optimizuoti. Tai reiškia, kad visų pirma reikėtų sugalvoti vartotojus sudominančią antraštę, kurioje būtų pateikiami ir tiksliniai raktažodžiai. Būtina suformuoti įtraukiantį meta aprašymą, straipsnyje naudoti H1, H2 ir H3 antraštes. SEO straipsnyje reikia pateikti ir atgalines nuorodas bei optimizuoti URL struktūrą. Kai visa tai bus atlikta, SEO straipsnis atitiks visus „Google“ paieškos sistemos reikalavimus.
Naudokite vizualinius elementus
Kai SEO straipsniai bus paruošti bei optimizuoti, turėtumėte nepamiršti ir vizualinių elementų, kurie straipsniams suteiktų papildomos vertės – tiek vartotojų, tiek ir paieškos sistemų atžvilgiu. Be to, tai suteiktų galimybę užimti aukštesnes pozicijas vaizdų paieškoje. Į savo publikuojamus SEO straipsnius galite įtraukti vaizdo įrašus, nuotraukas, infografikus ir kt.
Naudokite atgalines nuorodas
Publikuojamuose SEO straipsniuose privalo būti pateikiamos ir atgalinės nuorodos, nukreipiančios į optimizuojamą svetainę. Tai yra vienas svarbiausių SEO straipsnių elementų, be kurios nebūtų galima sulaukti norimos naudos. Atgalinės nuorodos nukreipia į jūsų svetainę, todėl „Google“ paieškos sistema ima labiau pasitikėti tokia svetaine, nes mato ją, kaip patikimą informacijos šaltinį.
Tačiau svarbu, kad jūsų talpinamuose SEO straipsniuose nebūtų pateikiama per daug atgalinių nuorodų į tą pačią svetainę. Nors idealios proporcijos nėra, turėtumėte elgtis apdairiai ir nepersistengti. Taip pat naudinga imtis papildomų priemonių, padedančių populiarinti jūsų publikuojamus SEO straipsnius. Tokiu būdu galite sistemingai padidinti ir tikslinių vartotojų srautą į savo svetainę bei dar labiau sustiprinti SEO straipsniuose esančių atgalinių nuorodų naudą.
Nuspręskite, kur publikuosite SEO straipsnius
Labai svarbu, kad pasirinktumėte kokybiškus išorinius šaltinius, o ne SEO straipsnių „fermas“, kurios turi žemus parametrus ir yra neigiamai vertinamos „Google“ paieškos sistemos. SEO straipsnių talpinimo atveju svarbu ne kiekybė, o kokybė. Jei orientuositės tik į aukšto autoriteto išorinius šaltinius, tuomet sulauksite daug geresnių rezultatų.
Pabaigai
SEO straipsnių talpinimas privalo tapti jūsų SEO ir turinio rinkodaros strategijos dalimi, kadangi tokiu būdu jūs galėsite efektyviau formuoti savo svetainės išorinių nuorodų tinklą, pritraukti vis didesnį lankytojų srautą, gerinti tikslinių raktažodžių pozicijas, didinti prenumeratorių skaičių ir pardavimus. Visame šiame procese kartu nepamirškite ir apie savo svetainės naujienų skiltį, kurioje reguliariai publikuotumėte išsamius ir tikslinei auditorijai aktualius straipsnius, tokiu būdu dar labiau sustiprindami savo autoritetą rinkoje ir gebėdami efektyviau paskirstyti atgalines nuorodas.