Kiekviena SEO strategija yra orientuota į kuo aukštesnį reitingą paieškos sistemose. Norėdami tai padaryti, visi stengiamės suprojektuoti ir sukurti svetainę, kuri patiks slaptam „Google“ algoritmui. Iš esmės SEO yra būtent tai. „Google“ algoritmo veiksnius galima suskirstyti į dvi kategorijas, kurios lems jūsų svetainės reitingą: vidinis ir išorinis SEO. Vidinis SEO susideda iš visų SEO elementų, kuriuos galite geriausiai valdyti. Jei kuriate savo svetainę, galite kontroliuoti technines problemas ir keliamo turinio kokybę arba surasti, kas tai padarys už jus.
Vidinis SEO iš esmės yra procesas, skirtas optimizuoti internetinius tinklalapius, kad šie užimtų aukštesnį reitingą paieškos varikliuose ir generuotų tinkamesnį srautą. Vidinio SEO metu dirbama tiek su optimizuojamo puslapio turiniu, tiek HTML kodais, priešingai nei išoriniame SEO, kuris yra susijęs su nuorodomis ir išoriniais puslapio elementais. Vidinis SEO bėgant laikui pasikeitė, todėl svarbu neatsilikti nuo naujausios praktikos, kurią siūlome savo klientams.
