E-komercija – viena iš gerai žinomų verslo krypčių. SEO vaidina gyvybiškai svarbų vaidmenį e-komercijoje. Elektroninės komercijos rinkodara priklauso nuo paieškos sistemų optimizavimo technikos, kuri leidžia padidinti svetainės reitingą bei tinklalapio matomumą. Jei turite el. prekybos svetainę, SEO e-komercijai padės nukreipti atitinkamą ir organinį lankytojų srautą į svetainę.
Kai interneto naršytojai įveda raktinį žodį į „Google“, jūsų svetainė yra greičiau pastebima. Tai galiausiai padeda paversti paieškas į pardavimus, nes vartotojas per kelias sekundes gauna tikslų produktą, kurio ieškojo. Be to, SEO padeda žmonėms rasti produktus ar paslaugas atsižvelgiant į vartotojo esamą lokaciją. Jei norite, kad žmonės surastų jūsų prekinį ženklą, pradėtų dalintis savo patirtimi su kitais, SEO e-komercijai bus pirmasis įrankis, kuris padės jums tai pasiekti. Tradicinėje rinkodaroje dažnas verslas pasikliauja potencialių vartotojų natūraliu susidomėjimu, jų patirtimi ir tam tikrais rinkodaros veiksmais. Tačiau SEO padeda vartotojų susidomėjimą paversti į pardavimus tiesiog raktažodžių bei SEO strategijos pagalba.
