Išorinis SEO apima metodus, kurie yra naudojami gerinant tinklalapio pozicijas paieškos sistemos rezultatų puslapiuose. Daugelis žmonių išorinį SEO susieja su nuorodų kūrimu, tačiau tai nėra visiškai tikslinga. Išorinis SEO paliečia viską, kas nevyksta tiesiogiai jūsų svetainėje. Išorinis SEO yra, be kita ko, susijęs su nuorodų kūrimu, socialiniais tiklais ir vietiniu SEO.
Rašydami kokybišką turinį galite nulemti svetainės reitingą paieškos sistemose, tačiau susieję įkeltą turinį su kitomis puikiomis ir tinkamomis svetainėmis, padidinsite tikimybę pakilti pvz. “Google” reitinge dar keliomis vietomis aukščiau. Tas pats pasakytina apie prekės ženklo ir klientų pasitikėjimo kūrimą. Tai atsitinka ne tik apsilankius jūsų svetainėje, bet dažniausiai ir už jos ribų. Svarbu ne tik kiek įmanoma aukščiau iškelti jūsų svetainę, bet ir sukurti pasitikėjimą. Turite būti geriausias paieškos šaltinis ne tik technine ir turinio prasme, bet ir realybėje. Populiarumas, kokybė ir tikrumas šiandien yra bene svarbiausios e-verslo savybės.
