Dažniausiai naudojami SEO KPI

Dažniausiai naudojami SEO KPI

Svetainės optimizacijos metu pasitelkiami pagrindiniai veiklos rodikliai (KPI) gali skirtis, priklausomai nuo užsibrėžtų tikslų ir verslo pobūdžio. Tačiau visuomet galima išskirti bent keletą dažniausiai naudojamų SEO KPI, į kuriuos verta atsižvelgti, optimizuojant savo svetainę. Tai…
Kodėl Google Planner raktažodžių apimtys nėra tikslios

Kodėl Google Planner raktažodžių apimtys nėra tikslios?

Nors nemaža dalis skaitmeninės rinkodaros specialistų, atlikdami raktažodžių analizę, remiasi „Google Planner“ duomenimis, šios programos pateikiami duomenys paprastai nėra tikslūs. Nepaisant to, kokiam tikslui norima naudoti „Google Planner“, vidutinės paieškos apimtys turi trūkumų, todėl naudinga…
Kaip operatyviai valdyti komunikaciją su tinklalapiais dėl nuorodų kūrimo

Kaip komunikuoti su svetainėmis, kuriant atgalines nuorodas?

Atgalinės nuorodos yra labai svarbi kiekvienos svetainės SEO strategijos dalis, tačiau atgalinių nuorodų tinklo kūrimas nėra vienkartinis veiksmas – tai yra tęstinis ir nuolatinis procesas. Atgalinės nuorodos dėl įvairių priežasčių gali išnykti, prarasti savo turėtą…
Kokius įrankius naudojame mes

Įrankiai, kuriuos mes naudojame

Efektyvus SEO procesas šiandien yra neįsivaizduojamas be SEO įrankių. Jie padeda suformuoti veiksmingą SEO strategiją, pagerinti svetainės pozicijas, nustatyti tikslingiausius raktažodžius ir kokybiškas atgalines nuorodas, gauti svarbių analitinių duomenų ir lengviau pranokti konkurentus. Todėl mūsų…
Vietinis SEO, kokia jo nauda, koks procesas

Vietinis SEO: kokia jo nauda ir koks procesas

Turint vietinį verslą, kartais gali atrodyti neprasminga investuoti į svetainės optimizavimą paieškos sistemoms – juk tokiu atveju dažniausiai tenka konkuruoti su labai gerai žinomais prekių ženklais. Tačiau tai gali būti aktualu tik kalbant apie bazinius…
Kaip efektyviai planuoti straipsnių rašymą

Kaip efektyviai planuoti straipsnių rašymą?

Turinio rinkodaros pagrindas yra straipsniai ir jų publikavimas, tačiau ne kiekvienas tinklalapio savininkas ar skaitmeninės rinkodaros specialistas į straipsnių rašymą žvelgia teisingai. Dažnai straipsnių rašymo svarba yra nuvertinama. Tačiau labai svarbu sukurti tinkamą turinio rinkodaros…
Koks yra nuorodų kūrimo procesas

Koks yra nuorodų kūrimo procesas?

Atgalinė nuoroda – tai nuoroda iš vienos svetainės į kitą. Tai internetinėms paieškos sistemoms, tokioms kaip „Google“, yra pats svarbiausias svetainių reitingavimo veiksnys, lemiantis ir didesnį tikslinių lankytojų srautą. Kuo kokybiškesnių atgalinių nuorodų gaunama, tuo…
Kas yra Robots.txt ir kam jis svarbus

Kas yra Robots.txt ir kam jis svarbus?

Robots.txt failas yra instrukcijų, skirtų internetinių paieškos sistemų botams (automatizuotoms kompiuterinėms programoms, sąveikaujančioms su svetainėmis ir programomis), rinkinys. Šį failą šiandien galima rasti daugelio svetainių šakiniame (pradiniame) failų kataloge. Robots.txt failą galima suprasti kaip robotų…