Kaip efektyviai planuoti straipsnių rašymą

Kaip efektyviai planuoti straipsnių rašymą?

Turinio rinkodaros pagrindas yra straipsniai ir jų publikavimas, tačiau ne kiekvienas tinklalapio savininkas ar skaitmeninės rinkodaros specialistas į straipsnių rašymą žvelgia teisingai. Dažnai straipsnių rašymo svarba yra nuvertinama. Tačiau labai svarbu sukurti tinkamą turinio rinkodaros strategiją ir ją įgyvendinti sistemingai, efektyviai planuojant straipsnių rašymą.

Svarbu nustatyti pagrindinius tikslus ir KPI

Kiekviena straipsnių rašymo ir jų publikavimo strategija prasideda nuo pagrindinių tikslų nustatymo. Taigi, svarbu, kad suprastumėte, ką norite pasiekti straipsnių rašymo pagalbą. Didelė dalis rinkodaros specialistų pripažįsta, kad straipsnių rašymo pagalba jie lengviau padidina prekės ženklo žinomumą, stiprina patikimumą ir šviečia auditoriją. Tačiau atminkite, kad kiekvienam nustatytam tikslui reikės ir bent vieno KPI, nes tik tokiu būdu galėsite suprasti, kaip jums iš tikrųjų sekasi siekti užsibrėžtų tikslų.

Žinokite, į kokią tikslinę auditoriją taikote

Ne ką mažiau svarbu nuspręsti, kokios yra jūsų tikslinės auditorijos. Kai tai padarysite, kiekvienai nustatytai tikslinei auditorijai reikės pritaikyti ir atitinkamas straipsnių temas, tokiu būdu lengviau pasiekiant pagrindinius turinio rinkodaros tikslus.

Nustatykite geriausius straipsnių publikavimo kanalus

Geriausi straipsnių publikavimo kanalai yra tie, kurie jau dabar sulaukia didžiausio vartotojų įsitraukimo. Kad lengviau suprastumėte, iš kur į jūsų svetainę atkeliauja daugiausiai lankytojų, turėtumėte peržiūrėti savo svetainės analinius duomenis. Turėdami tokią informaciją, galėsite susikoncentruoti į konkrečius straipsnių publikavimo kanalus.

Nuspręskite, kokius turinio tipus pasirinkti

Ne kiekvienas turinio tipas yra vienodas, todėl formuojant savo turinio rinkodaros strategiją, verta apsvarstyti daugiau nei kelias skirtingas turinio rūšis. Tai reiškia, kad jei rašote ir publikuojate straipsnius, kartu reikėtų nepamiršti ir tokių turinio tipų kaip vaizdo įrašai, podcast‘ai, nuotraukos, infografikai ir kt. Turinio tipų pasirinkimas taip pat gali kisti, priklausomai nuo rinkodaros strategijos etapo ir konkrečios auditorijos ar jų besikeičiančių lūkesčių.

Nustatykite biudžetą ir priemones

Efektyviai planuojat straipsnių rašymą svarbu žinoti ir tai, koks bus bendras šios skaitmeninės rinkodaros dalies biudžetas ir kokias priemones jūs iš tikrųjų galite turėti, pvz., samdomus darbuotojus ar kt. Kokybiško turinio kūrimas nėra lengva užduotis, tačiau jei visą tai tinkamai suplanuosite, jums gali pavykti pasiekti užsibrėžtus turinio rinkodaros strategijos tikslus.

Taigi, pagalvokite apie tai, kokios priemonės jums iš tikrųjų yra prieinamos. Galbūt jau turite straipsnius rašančius žmones? Ar jūsų svetainė veikia su patogia ir efektyvia turinio valdymo sistema, padedančia lengviau publikuoti straipsnius? Ar yra žmogus, kuris yra atsakingas už skelbiamo turinio priežiūrą ir temų nustatymą? Kas ir kokiais būdais surinks ir analizuos turinio rinkodaros strategijos efektyvumą atspindinčius duomenis?

Sukurkite straipsnių rašymo ir publikavimo kalendorių

Straipsnių rašymo ir publikavimo kalendorius yra labai svarbi kiekvienos turinio rinkodaros strategijos dalis, kadangi naujas turinys tikslinę auditoriją turėtų pasiekti reguliariai. Be to, turinio kūrimo ir sklaidos kalendoriuje turėtų būti nurodytos ir straipsnių temos, kad būtų lengviau tikslingai komunikuoti su savo auditorija ir kartu suprasti, koks straipsnių rašymo ir jų publikavimo reguliarumas jūsų verslo atveju galėtų būti tinkamiausias.

Rašykite kokybiškus ir informatyvius straipsnius

Kai būsite atlikę visas jau minėtas užduotis, ateis metas ir kokybiškų bei informatyvių straipsnių rašymui. Kadangi jau būsite nustatę tikslingiausias temas ir žinosite, kas jūsų auditorijai būtų aktualiausia, vertingo turinio kūrimas neturėtų tapti labai sudėtinga užduotimi.

Publikuokite straipsnius

Sukūrus straipsnių rašymo ir publikavimo kalendorių bei pasirūpinus kokybišku turiniu, ateis metas įgyvendinti straipsnių publikavimo etapą, kuomet rūpinsitės turinio sklaida ankstesniuose žingsniuose nustatytuose sklaidos kanaluose. Publikuodami straipsnius turėtumėte stebėti, koks yra tiek jų, tiek ir pasirinktų sklaidos kanalų efektyvumas. Remdamiesi surinktais duomenimis galėsite lengviau įvertinti savo turinio rinkodaros strategijos naudą jūsų verslui ir, prireikus, koreguoti ją atsižvelgiant į tai, kokius rezultatus jūs tikitės pasiekti.

Įvertinkite rezultatus

Įgyvendinant turinio rinkodaros strategiją, labai svarbu stebėti pasiekiamus rezultatus, kadangi tik tokiu būdu galėsite suprasti, ar jūsų pasitelkiami sprendimai veikia. Paprastai šiam tikslui puikiai tinka „Google Analytics“ programa, kurios pagalba galėsite realiu laiku stebėti progresą ir tai, kaip veikia jūsų rašomi bei publikuojami straipsniai. Ir tai aktualu tiek kalbant apie straipsnius, kuriuos skelbiame įvairiose žiniasklaidos priemonėse, tiek ir straipsnius, kuriuos publikuojate tinklaraščiuose, savo svetainėje, informaciniuose tinklalapiuose ir socialinėje žiniasklaidoje.

Pabaigai

Susipažinę su efektyvaus straipsnių planavimo žingsniais, galėsite daug paprasčiau įgyvendinti turinio rinkodaros strategiją. Svarbiausia, kad kiekvieno savo priimamo sprendimo pagalba galėtumėte sulaukti didžiausios investicinės grąžos. Todėl stebėkite savo priimamus sprendimus, sekite ir analizuokite rezultatus bei atsižvelkite į besikeičiančias rinkos tendencijas ir kintančius vartotojų poreikius, tokiu būdu laiku pakoreguodami savo straipsnių rašymo strategiją ir pasiekdami dar geresnius rezultatus.