Koks yra nuorodų kūrimo procesas

Koks yra nuorodų kūrimo procesas?

Atgalinė nuoroda – tai nuoroda iš vienos svetainės į kitą. Tai internetinėms paieškos sistemoms, tokioms kaip „Google“, yra pats svarbiausias svetainių reitingavimo veiksnys, lemiantis ir didesnį tikslinių lankytojų srautą. Kuo kokybiškesnių atgalinių nuorodų gaunama, tuo geresnių pozicijų ir didesnio srauto galima tikėtis sulaukti. Ir nors kokybiškų atgalinių nuorodų tinklo kūrimas nėra paprastas procesas, yra ne vienas būdas, kaip būtų galima jį palengvinti.

Straipsnių publikavimas

Straipsnių publikavimas kituose tinklalapiuose ir tinklaraščiuose yra labai veiksmingas būdas ne tik pasiekti savo tikslinę auditoriją, tačiau taip pat formuoti ir atgalinių nuorodų tinklą. Kuomet publikuojate straipsnius kitose svetainėse, stiprinate savo prekės ženklo žinomumą, didinate jo matomumą, pasiekiate naujus skaitytojus ir pritraukiate didesnį dėmesį. Tai reiškia, kad straipsnių publikavimas išoriniuose šaltiniuose yra susijęs ne tik su atgalinių nugagjagoajgjaga tinklo kūrimu, bet ir su reputacijos bei autoriteto formavimu internete, kartu plečiant ir savo auditorijos ratą.

Turinio reklamavimas

Vien tai, jog publikuosite aukštos kokybės turinį, nepadės savaime gauti daug kokybiškų atgalinių nuorodų. Reikia žinoti, kaip turinį vertėtų tinkamai reklamuoti. Tokiu būdu jūsų kuriamas turinys galės pasiekti platesnę auditoriją, padės padidinti konversiją, stiprins jūsų autoritetą ir gerins pozicijas, pritraukiant daugiau atgalinių nuorodų.

Vienas iš būdų, kaip galite reklamuoti savo kuriamą turinį, yra susisiekti su įvairių tinklaraščių ar svetainių savininkais. Pristatę jiems savo svetainę ir turinį, kuris galėtų būti aktualus jų auditorijai, galite padidinti tikimybę gauti į jūsų svetainę nukreipiančių nuorodų. Jei jūsų turinys yra kokybiškas, išsamus ir informatyvus, tikimybė, kad sulauksite atgalinės nuorodos, taps gerokai didesnė. Tik labai svarbu, kad neperžengtumėte ribos imant piktnaudžiauti gaunamomis nuorodomis, kadangi priešingu atveju tai gali būti neigiamai įvertinta „Google“ paieškos sistemos algoritmų. Taip pat visuomet naudinga pasitelkti ir socialinius tinklus, kurių pagalba pasiektumėte jūsų produkcija besidominčius vartotojus.

Konkurentų „sekimas“

Norint efektyviau formuoti savo atgalinių nuorodų tinklą, negalima pamiršti apie savo konkurentų taikomas skaitmeninės rinkodaros strategijas. Turite sekti savo konkurentų priimamus sprendimus ir bandyti atrasti jų atgalinių nuorodų kūrimo būdus. Tam galite naudotis socialiniais tinklais, užsiprenumeruoti jų naujienlaiškius ar naudotis SEO įrankiais. Visa tai padės jums atkartoti jūsų konkurentų turimas atgalines nuorodas ir daug geriau suprasti, kokias taktikas jie pasitelkia savo svetainės reklamai. Tokiu būdu taps lengviau pranokti savo konkurentus ir pagerinti svetainės pozicijas.

Infografikai

Vaizdiniai duomenys padeda daug lengviau pritraukti šiuolaikinių vartotojų dėmesį ir perteikti norimą žinutę. Būtent todėl infografikai jau spėjo tapti vienais populiariausių būdų pritraukti didesnį tikslinių lankytojų srautą į savo svetainę, kartu gaunant kokybiškų ir naudingų atgalinių nuorodų. Tačiau kuriant infografiką labai svarbu perteikti auditorijai įdomią istoriją unikaliu būdu. Tam praverčia naujausių tendencijų sekimas ir domėjimasis tuo, kas aktualu tikslinei auditorijai, sukuriant infografikus, kurie būtų paremti statistiniais duomenimis.

Atsiliepimų rašymas

Dar vienas labai nesudėtingas ir daug pastangų nereikalaujantis būdas gauti atgalinių nuorodų į savo svetainę, yra atsiliepimų apie kitas svetaines rašymas internete. Tai iš jūsų pareikalaus tik kelių akimirkų, o už tai galite gauti labai vertingų ir kokybiškų atgalinių nuorodų iš autoritetingų svetainių.

Bendraukite su žurnalistais ir tinklaraštininkais

Formuojant savo svetainės atgalinių nuorodų tinklą turite sistemingai didinti informacijos internete srautą, susijusį su jūsų vykdoma komercine veikla. Ir vienas iš geriausių būdų tai daryti yra komunikuoti su žurnalistais bei tinklaraštininkais, veikiančiais jūsų rinkoje. Nors ne kiekvienas atrastas kontaktas gali būti naudingas, bėgant laikui galite be papildomų išlaidų išplėsti savo atgalinių nuorodų tinklą.

Interviu

Šiuolaikiniai interneto vartotojai vertina informacinę medžiagą, kuri jiems yra pateikiama interviu principu. Šnekamąja kalba perteikta aktuali informacija dažnai yra įsisavinama kur kas paprasčiau. Ir tai taip pat yra labai veiksminga priemonė, padedanti gauti daugiau atgalinių nuorodų į savo svetainę. Bėgant laikui didės jūsų autoritetas rinkoje, todėl tikėtina, jog sulauksite vis daugiau pasiūlymų duoti interviu su jūsų vykdoma komercine veikla susijusiais klausimais. Tuo tarpu pradžioje galite imtis iniciatyvos ir patys, ieškodami svetainių, kuriose galima publikuoti interviu pobūdžio straipsnius.

Rėmimas

Kai bandote nedidelėmis pastangomis gauti daugiau kokybiškų atgalinių nuorodų, nereikėtų pamiršti ir apie ne pelno siekiančias organizacijas bei galimybę jas paremti. Tai nereikalauja daug laiko ir jėgų. Jei pavyksta surasti su jūsų rinka susijusią svetainę, kurioje vartotojams yra suteikiama galimybė paremti, kartu pateikiant ir atgalinę nuorodą į savo svetainę, tai gali tapti veiksmingu metodu, praplečiančiu jūsų svetainės atgalinių nuorodų tinklą.

Pabaigai

Nors ne visuomet pavyksta labai lengvai ir greitai išplėsti savo svetainės atgalinių nuorodų tinklą, pasitelkiant bent dalį aukščiau išvardytų metodų, atgalinių nuorodų kūrimo procesas gali tapti gerokai sklandesnis ir efektyvesnis.