Kaip operatyviai valdyti komunikaciją su tinklalapiais dėl nuorodų kūrimo

Kaip komunikuoti su svetainėmis, kuriant atgalines nuorodas?

Atgalinės nuorodos yra labai svarbi kiekvienos svetainės SEO strategijos dalis, tačiau atgalinių nuorodų tinklo kūrimas nėra vienkartinis veiksmas – tai yra tęstinis ir nuolatinis procesas. Atgalinės nuorodos dėl įvairių priežasčių gali išnykti, prarasti savo turėtą vertę ar net tapti kenksmingomis. Todėl, siekiant išsaugoti aukštas svetainės pozicijas, būtina reguliariai ieškoti naujų išorinių nuorodų, kuriomis sustiprintumėte savo svetainės pozicijas. Ir tam labai svarbu turėti teisingą atgalinių nuorodų kūrimo strategiją bei gebėti tinkamai komunikuoti su svetainėmis, kuriant atgalinių nuorodų tinklą.

Atsižvelkite į konkurentų atgalinės nuorodas

Formuojant ir plečiant savo svetainės išorinių nuorodų tinklą, labai naudinga žinoti, kokias atgalines nuorodas turi jūsų konkurentai. Paprastai konkurentų svetainės turi atgalines nuorodas, kurios atkeliauja iš išorinių šaltinių, glaudžiai susijusių su jūsų rinka, todėl tokios nuorodos būna vertingesnės.

Kadangi svetainės išorinių nuorodų tinklą kurti ir plėsti rankiniu būdu gali būti labai sudėtinga, konkurentų atgalinių nuorodų profilio analizei yra naudojami specializuoti SEO įrankiai. Jų pagalba patikrinamas konkretus domenas ir sukuriamas atgalinių nuorodų profilis, įskaitant ir „dofollow“ nuorodų procentinę dalį, istorinius duomenis bei išorinių nuorodų skaičių. Tuomet tereikia peržiūrėti atgalinių nuorodų sąrašus, pasirinkti kokybiškiausias nuorodas ir susisiekti su svetainių savininkais dėl atgalinių nuorodų gavimo į jūsų svetainę. Atgalinių nuorodų sąrašų sudarymo ir efektyviam e. laiškų siuntimo automatizavimo tikslais mes naudojame GMass programą.

Ieškokite neveikiančių nuorodų

Neveikiančių nuorodų paieška gali būti labai naudinga kuriant išorinių nuorodų profilį. Taikant šią strategiją, surandamos svetainės, kuriose pateikiamos išorinės nuorodos yra jau nebeveikiančios arba veda į netinkamus (arba neegzistuojančius) puslapius. Tada reikia susisiekti su tokiomis svetainėmis, pasiūlant neveikiančią nuorodą pakeisti nuoroda, kuri veda į vieną iš jūsų svetainės puslapių, susijusių su konkrečia tema.

Siekiant efektyviau ieškoti neveikiančių atgalinių nuorodų ir jas analizuoti, gali būti naudinga pasitelkti ir specialius SEO įrankius. Šie įrankiai padeda lengviau surasti aukštos kokybės ir „Google“ teigiamai vertinamas „dofollow“ nuorodas, kurios veda į neegzistuojančius svetainių puslapius. Paprastai svetainių savininkai, kurie savo turinyje turi neveikiančių nuorodų, noriai sutinka jas pakeisti naujomis, nes tai atneša naudos ir jų svetainėms.

Labai svarbu savo svetainėje turėti tikslingą turinį, o jei jo nėra, visuomet galima sukurti naują, kuris bus pasiūlytas nustatytoms svetainėms. Nors šios pastangos gali pasiteisinti ne visais atvejais, tai yra viena iš atgalinių nuorodų profilio kūrimo priemonių, galinčių sustiprinti jūsų svetainės autoritetą ir kartu pagerinti tikslinių raktažodžių pozicijas.

Atgaukite dingusias arba nebeveikiančias atgalines nuorodas

Reguliarus naujų atgalinių nuorodų gavimas yra labai svarbi išorinių nuorodų tinklo kūrimo proceso dalis. Tačiau, norint savo svetainės išorinių nuorodų tinklo formavimo strategiją padaryti dar efektyvesne, svarbu nepamiršti ir apie ankstesnes savo svetainės turėtas atgalines nuorodas, kurios dabar yra dingusios arba jau nebeveikiančios. Šiam procesui taip pat reikėtų ir būtų naudinga pasitelkti SEO įrankius, kurie padėtų gauti atnaujintus savo svetainės išorinių nuorodų duomenis.

Jei norite atgauti dingusias arba nebeveikiančias išorines nuorodas, jums reikia susisiekti su tokias nuorodas talpinančių svetainių savininkais ir paaiškinti jiems situaciją bei paprašyti atstatyti tokias nuorodas. Kiekvienas atvejis yra skirtingas, todėl kartais gali tekti susitaikyti su tuo, kad atgalinė nuoroda bus patalpinta kitame vidiniame puslapyje, arba, kad svetainės savininkas apskritai atsisakys sutikti su jūsų prašymu. Tačiau bandyti visuomet verta – ypač, jei jūsų svetainė, į kurią nukreipia atgalinė nuoroda, yra kokybiška, autoritetinga ir informatyvi.

Komunikuokite su kitais rinkos dalyviais

Komunikacija su savo rinkos dalyviais ir atitinkamos srities specialistais, kurie turi autoritetą rinkoje, laikui bėgant gali padėti pritraukti į savo svetainę daugiau kokybiškų atgalinių nuorodų. Tai galima nesunkiai pasiekti aktyviau dalyvaujant tikslinėse socialinių tinklų grupėse, aktyviai diskutuojant ir su tiksline auditorija dalinantis nuorodomis, kurios gali informatyviai papildyti konkrečias aptariamas temas.

Tačiau tai daryti reikėtų labai atsakingai ir apdairiai ir jokiu būdu šio proceso nepaversti dirbtiniu, nes dėl to gali nukentėti jūsų reputacija. Todėl verčiau orientuokitės į kokybę, o ne kiekybę. Jei kiti rinkos dalyviai manys, kad jūsų nuoroda iš tikrųjų veda į kokybišką ir informatyvų šaltinį, jie be jokio išorinio spaudimo galės patys nuspręsti panaudoti jūsų nuorodą savo svetainėje.

Pabaigai

Atgalinių nuorodų tinklo kūrimas yra kompleksinis procesas, nes nėra jokios vienintelės ir universalios bei efektyviausios strategijos, kuria jis būtų grindžiamas. Kiekvienas atvejis gali būti individualus, todėl, formuojant išorinių nuorodų profilį, labai svarbu prisitaikyti prie aplinkybių, atitinkamai koreguojant savo atgalinių nuorodų kūrimui skirtus sprendimus.

Tačiau tam, kad galėtumėte sistemingai papildyti savo svetainės atgalinių nuorodų profilį kokybiškomis nuorodomis, nepamirškite išbandyti šių patarimų ir būtinai pasirinkite veiksmingus įrankius, kurie padėtų sklandžiau sudaryti atgalinių nuorodų sąrašus ir komunikuoti su kitomis svetainėmis, siekiant gauti atgalines nuorodas.