Straipsnių svarba tinklalapio organiniam srautui

Straipsnių svarba tinklalapio organiniam srautui

Norint didesnio matomumo organinėje paieškoje, geresnių pozicijų ir didesnio tikslinių lankytojų srauto į savo svetainę, privalu nuosekliai kurti tinkamai optimizuotą turinį, kuris vartotojus dažniausiai pasiekia straipsnių forma.

Organinis srautas yra bet kurios veiksmingos skaitmeninės rinkodaros strategijos pagrindas. Tačiau ne vienoje rinkodaros strategijoje galima įžvelgti trūkumų, rodančių, jog turinio rinkodarai skiriama pernelyg mažai dėmesio. Tačiau iš tikrųjų būtent turinio rinkodara gali padėti atskleisti svetainės organinės paieškos potencialą.

Todėl kiekvienos svetainės savininkui yra labai svarbu suprasti, kokia yra straipsnių svarba tinklalapio organiniam srautui, turinio rinkodaros įtaka geresnėms pozicijoms paieškos sistemos rezultatų puslapiuose, didesniam matomumui ir apskritai – visam svetainės optimizavimo (SEO) procesui.

Kas yra turinio rinkodara?

Turinio rinkodara yra svarbi SEO proceso dalis, kurios įgyvendinimo metu kuriamas su jūsų įmone, paslaugomis, prekėmis ir konkrečia rinka susijęs turinys, skelbiamas įmonės tinklalapyje, tinklaraščiuose, naujienų portaluose ir kituose šaltiniuose, kartu rūpinantis didesniu skelbiamo turinio matomumu pasitelkiant socialinės žiniasklaidos priemones.

Turinio rinkodara gali padėti į jūsų svetainę pritraukti didesnį ir kokybiškesnį lankytojų srautą, padidinti prekės ženklo žinomumą ir taip pat parodyti, kad esate autoritetingas informacijos, susijusios su jūsų siūlomu produktu ar paslauga, šaltinis.

Tačiau svarbu pažymėti, kad straipsnių rašymas arba kitaip tariant turinio kūrimas yra sudėtingas procesas, kuris reikalauja ir didelių laiko sąnaudų. Nepaisant to, turinio rinkodara yra pajėgi pritraukti į jūsų svetainę ilgalaikį, o ne momentinį ir trumpalaikį srautą. Todėl tikslinio, išsamaus, kokybiško ir į vartotojams aktualius klausimus atsakančio turinio kūrimas padeda sukurti nuolatinį tikslinių lankytojų srautą. Ir nors straipsnių rašymas nėra esminis skaitmeninės rinkodaros elementas, be šios sudedamosios dalies būtų pernelyg sudėtinga įgyvendinti kitas skaitmeninės rinkodaros strategijas, įskaitant ir svetainės optimizavimą paieškos sistemoms.

Kodėl organinis srautas yra geresnis už mokamą srautą

Srauto į savo svetainę iš internetinės paieškos galima sulaukti keliais būdais – per organinius paieškos rezultatus ir per mokamą reklamą (angl. Pay per click, PPC). Nors mokėti už atvestą lankytoją yra tikslinga, vis dėlto organinis srautas yra daug geresnis. Naudojantis internetine paieška paprastai pirmieji rezultatai būna su „skelbimų“ žymomis – tai rodo, kad jie yra mokami. Tačiau po pastaraisiais yra pateikiami organiniai rezultatai, kurie reitinguojami atsižvelgiant į puslapiuose pateikiamo turinio kokybę.

Statistika rodo, kad daugiau nei 50 % viso interneto srauto gaunama iš organinės paieškos ir tik 10 % srauto atkeliauja iš mokamos paieškos. Todėl siekiant, kad svetainė patektų tarp minėtų daugiau nei 50 %, straipsnių svarba jūsų svetainės optimizavimo procese yra didžiulė. Kuriant aukštos kokybės ir vertingą turinį, lengviau tapti matomiems internetinėje paieškoje ir socialinės žiniasklaidos priemonėse, tokiu būdu pritraukiant ir didesnį nemokamą srautą į savo svetainę. Taigi, kokybiško turinio kūrimas sukuria ilgalaikius rezultatus, o mokama reklama srautą palaiko tik tol, kol mokama už reklamą.

Turinio rinkodaros pagalba stiprinimas pasitikėjimas ir autoritetas

Norint tapti rinkos lyderiais, reikia pelnyti vartotojų ir kitų rinkos dalyvių pasitikėjimą. Tai reiškia, kad būtina parodyti savo patirtį ir žinias. Būtent turinio rinkodara padeda tai pasiekti tiesioginiu būdu, kadangi turinio (tekstinio ir vaizdinio) pagalba savo tikslinei auditorijai galima pateikti nemokamus patarimus, dalintis įžvalgomis, naujausiomis tendencijomis ir supažindinti vartotojus su tikslingiausiomis ir kokybiškiausiomis praktikomis. Visa tai moko jūsų auditoriją, nemokamai atsako į jai iškylančius klausimus ir kartu parodo jūsų kompetenciją, žinias ir patirtį. Visa tai stiprina pasitikėjimą jumis ir didina patikimumą tarp jūsų tikslinės auditorijos. Tokiu būdu turinio rinkodara padeda įsitvirtinti kaip autoritetingam šaltiniui savo rinkoje.

Turinio rinkodara – nemokama reklama „iš lūpų į lūpas“

Naudingas ir aktualia tema parašytas straipsnis, skirtas jūsų rinkai priklausantiems dalyviams, kur kas dažniau sulaukia didesnio socialinio atsako įvairiose socialinės žiniasklaidos priemonėse ir juo lengviau bei sparčiau dalijamasi internete. Toks turinys nemokamai perduodamas „iš lūpų į lūpas“ ir pritraukia tikslinei auditorijai priskiriamus vartotojus, kurie kartu yra ir potencialūs klientai. Kartais straipsnis gali tapti ir „virusiniu“, kuomet jis pritraukia dešimtis ar netgi šimtus tūkstančių lankytojų. Lygiagrečiai auga įmonės pardavimai ir prekės ženklo žinomumas.

Kokybiškas turinys įtakoja aukštesnes organines pozicijas

Internetinės paieškos sistemos algoritmai siekia vartotojams pateikti kuo geriau jų suformuotas internetines užklausas atitinkančius rezultatus, kurie atsakytų į jiems rūpimus klausimus ir suteiktų tikslingiausios informacijos. Todėl algoritmai „atsijoja“ informaciją iš milijardų skirtingų puslapių, ieškodami tinkamiausio ir kokybiškiausio turinio. Vadinasi, kuo kokybiškesnis, išsamesnis ir vertingesnis turinys pateikiamas jūsų svetainėje, tuo didesnė tikimybė, kad paieškos sistema jį įvertins palankiai ir pateiks vartotojams aukštesnėse paieškos sistemos pozicijose, tokiu būdu padidindama ir organinį srautą į jūsų svetainę.

Kaip padidinti organinį srautą straipsnių pagalba?

Pirmiausia svarbu nepamiršti, kad organinis srautas – tai iš paieškos sistemos atkeliavę lankytojai, kurie, naudodamiesi internetine paieška, pasitelkė tam tikrus raktinius žodžius ir paieškos rezultatuose pamatė jūsų svetainę.

Kadangi paieškos sistemos algoritmai siekia aukštesnėse pozicijose pagal atitinkamus raktinius žodžius reitinguoti kokybiško ir vertingo turinio svetaines, nesunku suprasti, kaip organinį srautą paveikia jūsų svetainėje skelbiami aukštos kokybės straipsniai.

Kuo dažniau jūsų svetainė pasirodys vartotojų paieškų metu, tuo didesnė tikimybė, kad lankytojai pateks į jūsų svetainę ir kartu pagerins organinio srauto rodiklius. Kuo daugiau jūsų kuriamo ir skelbiamo turinio pamatys svetainėje apsilankę lankytojai, tuo labiau stiprės pasitikėjimas jūsų prekės ženklu, didės jūsų žinomumas ir pardavimų apimtys. Taigi, naudinga žinoti, kokiu būdu straipsnių pagalba galite padidinti organinį srautą į savo svetainę.

Pažinkite savo klientą ir rašykite savo tikslinei auditorijai

Norint, kad jūsų kuriamas turinys padėtų lengviau užmegzti ryšį su skaitytojais, privalote jį kurti savo tikslinei auditorijai. Todėl pirmiausia turite žinoti, kas yra jūsų tikslinė auditorija ir kaip atrodo jai priklausantis vartotojas. Suprasdami kliento poreikius ir norus, galėsite lengviau pritaikyti ir tiksliniam vartotojui kuriamą turinį, t.y. kurti turinį tokiomis temomis, kurios rūpi jūsų tikslinei auditorijai. Tačiau svarbu nepamiršti, kad tikslinė auditorija laikui bėgant gali keistis, todėl naudinga periodiškai įvertinti savo tikslinę auditoriją, tokiu būdu geriau pritaikant ir jai skirtą turinį.

Nustatykite tikslinius raktažodžius ir optimizuokite turinį

Turinio rinkodaros strategijos formavimas be tikslinių raktažodžių yra neveiksmingas. Raktažodžiai yra turinio rinkodaros pagrindas. Reikia atlikti raktažodžių tyrimą ir nustatyti raktinius žodžius ir raktines frazes, kuriuos naudoja jūsų tikslinė auditorija. Raktažodžių analizę galima atlikti naudojantis įvairiais raktažodžių paieškos įrankiais.

Atliekant raktažodžių analizę nereikėtų orientuotis į bendrinius iš vieno ar dviejų žodžių sudarytus raktažodžius. Naudinga atkreipti dėmesį į ilgesnius raktažodžius, kurių paieškos apimtys nėra tokios didelės, tačiau jie pasižymi didesne konversija (ir dažniausiai mažesne konkurencija). Nustatytų raktažodžių pagalba bus lengviau kurti tikslinį turinį, kuris yra aktualus tikslinei auditorijai. Raktažodžiai turėtų būti naudojami straipsnių pavadinimuose, adrese (URL), META žymose, antraštėse ir paantraštėse, paveikslėliuose ir pačiame turinyje. Taigi, raktažodžių analizė suformuos pagrindą turiniui, kuris paskatins didesnį organinį srautą.

Kurkite kokybišką turinį

Norint pasiekti tikslinę auditoriją ir optimizuoti savo kuriamą turinį pagal atitinkamus raktinius žodžius, kartu būtina kurti ir kokybišką bei vertingą turinį, siekiant gerokai pralenkti konkurentus. Todėl nepakanka pažinti savo auditoriją ir žinoti, kokius raktažodžius ji naudoja. Norint, kad turinys būtų teigiamai vertinamas, jis privalo būti ir labai vertingas, nes „Google“ paieškos sistema labai teigiamai vertina aktualų ir vartotojams naudingą turinį, pagerindama ir svetainės pozicijas. Siekiant kurti kokybišką ir naudingą turinį taip pat svarbu reguliariai peržiūrėti, kaip sekasi jūsų pasirinktų raktažodžių pozicijoms ir kaip keičiasi vartotojų elgsena bei naudojamos užklausos. Tai labai naudinga norint laiku pastebėti pokyčius ir prie jų prisitaikyti, pateikiant tai, kas aktualiausia tikslinei auditorijai.

Pagerinkite turinio kokybę nuorodų pagalba

Nuorodų naudojimas svetainėje skelbiamame turinyje yra labai svarbus turinio kokybės gerinimui ir didina jūsų, kaip informacijos šaltinio, patikimumą. Kuriant turinį svarbu naudoti tiek vidines, tiek išorines nuorodas.

  • Vidinės nuorodos: vidines nuorodas savo kuriamame turinyje turite naudoti tam, kad nukreiptumėte lankytojus į kitus vidinius savo svetainės puslapius, kurie yra susiję su lankytojų skaitomu turiniu. Tokiu būdu lankytoją galite ilgiau išlaikyti savo svetainėje ir veiksmingai pagerinti turinio kokybę, nes vidinės nuorodos skaitytojui suteikia papildomus šaltinius, kurie praplečia jų akiratį ir papildomo jau skaitomą turinį.
  • Išorinės nuorodos: išorinių nuorodų (arba atgalinių nuorodų) pagalba galite padidinti savo turinio patikimumą. Tokios nuorodos gali būti tiek tos, kurios nukreipia iš jūsų svetainės į kitas svetaines, tiek ir tos, kurios iš kitų svetainių nukreipia į jūsų svetainę. Savo turinyje naudojant nuorodas į kitus išorinius šaltinius, labai svarbu pasirinkti autoritetingas ir kokybiškas svetaines. Lygiai taip pat svarbu, kad jūsų turinys sulauktų atgalinių nuorodų iš patikimų ir gerai vertinamų svetainių.

Reguliariai skelbkite turinį

Reguliarus turinio kūrimas ne tik paspartins jūsų svetainės indeksavimą, kurį atlieka „Google“ paieškos sistema, tačiau taip pat pagerins ir jos požiūrį į jūsų svetainę, o jūs turėsite galimybę pritraukti daugiau tikslinių lankytojų ir paskatinti juos prenumeruoti jūsų kuriamą turinį.

Pabaigai

Jei norite pagerinti savo svetainės optimizacijos procesą, padidinti jo veiksmingumą ir sistemingai pritraukti į savo svetainę vis didesnį tikslinių lankytojų srautą, formuodami skaitmeninės rinkodaros strategiją privalote pasitelkti ir turinio rinkodaros sprendimus. Mūsų SEO paslaugos apima ir turinio rašymą, tad jeigu turite daugiau klausimų, susisiekite!