„Majestic“ apžvalga
„Majestic“ yra galingas ir patikimas optimizavimo paieškos sistemoms (SEO) įrankis, kuris skirtas rinkodaros įmonėms, SEO agentūroms, svetainių kūrėjams ir žiniasklaidos analitikams. „Majestic“ pagalba galima analizuoti savo svetaines ir vertinti konkurentų veiklos rezultatus, kartu sužinant, kaip reitinguojamos svetainės pagal jų turimas atgalines nuorodas.
Šį įrankį sukūrė Jungtinėje Karalystėje įsikūrusi bendrovė. „Majestic“ turi didžiausią pasaulyje nuorodų duomenų bazę, todėl naudojantis šia programa labai paprasta nuodugniai ištirti kiekvieną domeną ar URL ir kiekybiškai įvertinti bet kurio domeno ar URL atgalinių nuorodų skaičių. Dėka didžiulės duomenų bazės ir veiksmingų atgalinių nuorodų tikrinimo įrankių „Majestic“ yra puiki priemonė siekiantiems geresnių svetainės pozicijų internetinėje paieškoje. Programos mėnesio kaina svyruoja nuo 46,99 iki 379,99 eurų, priklausomai nuo pasirinkto plano.
„Majestic“ privalumai
- Padeda rasti naujų informacinių šaltinių. Naudojantis „Majestic“ lengviau rasti aktualius tinklaraščius, partnerių svetaines ir žiniasklaidos portalus, į kuriuos būtų galima susitelkti rūpinantis kuriamo turinio sklaida ir formuojant išorinių nuorodų tinklą.
- Patogus ryšių su visuomene kampanijos vertinimo įrankis. „Majestic“ pagalba galima veiksmingai įvertinti PR kampaniją. Nors paprastai tam vartotojai pasitelkia „Google Analytics“, pastarojo įrankio pagalba tai ne visada būna įmanoma. Tuo tarpu „Majestic“ citavimo ir pasitikėjimo rodikliai veiksmingai prisideda prie PR kampanijų analizavimo.
- „Site Explorer“ įrankis. Tai yra vienas geriausių „Majestic“ programos įrankių, kurio pagalba galima nuodugniai ištirti domeną arba konkretų URL. Šiame įrankyje galima matyti išsamią statistiką, pvz., nukreipiančių domenų ir atgalinių nuorodų skaičių ir tokių skaičių raidą bėgant laikui.
- „Search Explorer“ įrankis. Jis labai panašus į „Google“, nes savo patentuotų algoritmų pagalba „Majestic“ vartotojui taip pat rodo svetainių rezultatus pagal jų paieškos užklausas. Šiame įrankyje didžiausią įtaką paieškos balui turi „InAnchor“ metrika, kuri parodo geriausius „anchor“ tekstus, nukreipiančius į vartotojo svetainę. „Search Explorer“ pateikiama informacija gali padėti nustatyti pagrindines svetaines jūsų tiksliniams raktažodžiams, analizuoti atgalines nuorodas ir rasti susijusius raktažodžius, pagal kuriuos jos reitinguojasi.
- „Keyword Checker“ įrankis. Norimų optimizuoti raktažodžių tyrimui ir analizei puikiai tinkantis „Majestic“ siūlomas įrankis, kuris leidžia vertinti raktažodžius remiantis šios programos paieškos apimties duomenimis. Kuo didesni paieškos apimties duomenys, tuo sunkiau užimti aukštas pozicijas pagal atitinkamą raktažodį.
- „Clique Hunter“ įrankis. Lyginant svetaines, šio „Majestic“ įrankio pagalba galima patikrinti, kokie domenai su jomis yra susieti, ir sužinoti svetainių nuorodų iš konkrečių domenų skaičių. Tokiu būdu tikrinant konkurentų atgalines nuorodas galima rasti naujų nuorodų kūrimo galimybių.
- „URL Submitter“ įrankis. Šis įrankis yra labai panašus į „Google“ funkciją „Suggest a site“, kai paieškos sistemai nurodoma indeksuoti jūsų svetainės puslapį, kad jis greičiau atsirastų paieškoje. Todėl šis įrankis reikalingas tam, kad „Majestic“ kuo greičiau indeksuotų naujai paskelbtą turinį.
- Domenų palyginimo įrankis. Šio įrankio pagalba galima lengvai palyginti skirtingas svetaines pagal įvairius parametrus. Tokiu būdu lengviau suprasti, kaip svetainė atrodo bendrame konkurentų kontekste.
- Atgalinių nuorodų istorijos tikrinimas. Jis padeda nustatyti atgalinių nuorodų, kurias aptiko ir išanalizavimo paieškos sistemų robotai, skaičių pateiktuose domenuose, subdomenuose ar URL. Šiame įrankyje taip pat pateikiama ir naujausia paskutinių 3 mėnesių atgalinių nuorodų ir nukreipiančiųjų domenų istorija.
„Majestic“ trūkumai
- Sudėtingas atgalinių nuorodų palyginimas su konkurentų svetainėmis. „Majestic“ įrankyje nepatogu palyginti atgalines nuorodas su kitomis konkurentų svetainėmis, todėl tai gali šiek tiek apsunkinti išoriniam SEO procesui reikalingos informacijos gavimą.
- Prireikia nemažai laiko duomenų analizei. Norint visapusiškai pasinaudoti „Majestic“ siūlomais įrankiais ir visais jų siūlomais privalumais, duomenų analizei reikia skirti labai daug laiko.
- Ne visos diagramos lengvai suprantamos ir interpretuojamos. „Majestic“ programoje vartotojui pateikiama daug skirtingų diagramų, kurių pagalba turėtų būti lengviau analizuoti duomenis, tačiau kai kurias diagramas sudėtinga perskaityti ir (arba) interpretuoti, todėl tai gali kelti papildomų nepatogumų.
- Ne visa pateikiama informacija yra intuityvi. Nors bendras naudojimasis „Majestic“ programa yra pakankamai sklandus, kai kuri informacija nėra intuityvi ir lengvai suprantama iš pateiktų pavadinimų.
- „Majestic“ metrikos gali būti painios. „Majestic“ programa savo įrankiuose turi daugybę skirtingų metrikų, tarp kurių yra „TrustRank“ ir „Citation Flow“. Tačiau kai kurios metrikos yra pakankamai painios, todėl pradedančiuosius vartotojus gali trikdyti.
Apibendrinimas
„Majestic“ yra patikimas SEO įrankis, pripažįstamas vienu geriausių nuorodų analizės įrankių, padedantis veiksmingai ir patikimai atpažinti svarbiausias savo ir konkurentų svetainių atgalines nuorodas. Didžiausia duomenų bazė ir programos kompleksiškumas užtikrina „Majestic“ įrankio naudą tiek atskirų svetainių savininkams, tiek SEO specialistams. Programos mėnesio kaina gana optimali – tiek mėgėjiškam, tiek ir profesionaliam naudojimui.
„Majestic“ programos vartotojai turi prieigą prie itin didelės svetainių nuorodų duomenų bazės, galimybę lengvai palyginti skirtingų URL adresų našumą ir pasiekti svarbius rodiklius. Tai gali reikšmingai pakoreguoti ir visą skaitmeninės rinkodaros strategiją, paverčiant ją daug veiksmingesne.