OVH hostingo apzvalga

„OVH“ apžvalga

„OVH“, teikianti debesų kompiuterijos, VPS, dedikuotų serverių ir kitas hostingo paslaugas, buvo įkurta dar 1999 m. Prancūzijoje. Ši kompanija netruko išgarsėti kaip pirmaujanti tarptautinė hostingo paslaugų teikėja, o 2006 m. išsiplėtė ir į kitas pasaulio šalis. Šiandien ji veikia ne tik Europoje, bet ir Šiaurės Amerikoje bei Afrikoje. Kadangi „OVH“ siūlo patikimas hostingo paslaugas ir labai didelį greitį, renkantis hostingo paslaugų teikėjus verta apsvarstyti ir šią kompaniją, tačiau pirmiausia apie ją naudinga sužinoti daugiau informacijos.

 

Išbandykite OVH Hostingą

 

„OVH“ privalumai

  • Didelis greitis ir patikimumas. „OVH“ garantuoja 99,9 % veikimo laiką ir ne ilgesnį kaip 5 min. atsako laiką serverių sutrikimų atveju. Šie prieglobos paslaugų teikėjai gali pasiūlyti tiek trumpą serverio atsako laiką, tiek ir spartų puslapių įkėlimą. Tai yra labai svarbu tiek dėl pačių vartotojų, kurių kantrumas su kiekvienais metais mažėja, tiek ir dėl paieškos sistemų požiūrio į svetainių spartą.
  • Prieinamos paslaugų kainos. Įvairūs paslaugų planai, pasižymintys skirtinga operatyviąja atmintimi, funkcijomis ir galimybėmis, padeda lengviau atrasti optimaliausia kaina pasižymintį planą. Jo kaina gali prasidėti vos nuo 1,99 EUR/mėn. Ir nors debesų prieglobos planai yra brangūs, jie vartotojams siūlomi kartu su VPS, todėl užtikrinamas didesnis saugumas.
  • Didelis skirtingų paslaugų asortimentas. „OVH“ gali pasiūlyti daug skirtingų paslaugų, t.y. ne tik standartines hostingo paslaugas, bet ir debesijos paslaugas, VPS, dedikuotus serverius ir kt. Skirtingi paslaugų planai padeda lengviau atrasti ir pasirinkti variantus, kurie geriausiai atitinka konkrečius poreikius.
  • Efektyvus energijos vartojimas. Nuo 2003 m. „OVH“ labai dideles pastangas skiria maksimaliam energijos naudojimo efektyvumui užtikrinti. Ši kompanija nuolat gauna 1,0-1,2 balo pagal energijos vartojimo efektyvumo indeksą, todėl „OVH“ yra viena optimaliausiai naudojančių energiją šioje rinkoje.

„OVH“ trūkumai

  • Prastas klientų aptarnavimas. Nemaža dalis „OVH“ klientų dažnai skundžiasi prastu kompanijos požiūriu į klientų aptarnavimą. Be to, jei naudojamasi VPS paslaugomis, pagalbos tarnybos paslaugos prieinamos tik infrastruktūros klausimais. Tuo tarpu vartotojams, kurie neturi pakankamos patirties, ribotos galimybės gauti pagalbą gali sukelti nemažai papildomų sunkumų. Todėl, renkantis prieglobos paslaugas ir norint sulaukti labai greito aptarnavimo visais su paslaugomis susijusiais klausimais, „OVH“ pagalbos tarnyba gali nuvilti. Taip pat dalis vartotojų teigia, kad į sistemoje suformuojamus pagalbos bilietus dažnai atsakoma labai lėtai, tad tiems klientams, kurie nebus patenkinti suteiktomis paslaugomis ir norės atgauti sumokėtus pinigus, gali tekti gerokai palaukti atsakymo ir pinigų.
  • Nepatogi vartotojo sąsaja. „OVH“ siūloma vartotojo sąsaja nėra viena iš pačių patogiausių, lyginant su kitais šios rinkos dalyviais. Ir nors šie paslaugų teikėjai savo vartotojams gali pasiūlyti labai daug įvairių valdymo sąsajų, tai gali sukelti painiavą ir dar daugiau klausimų – ypač pradedantiems vartotojams. Pačios valdymo sąsajos ir „OVH“ suteikiamas jų palaikymo lygis taip pat skiriasi priklausomai nuo vietovės, todėl atsiranda papildomų nepatogumų. Be to, nors „OVH“ gali pasiūlyti serverius visame pasaulyje, vartotojo paskyra apribota viena konkrečia vieta viename serveryje. Tai reiškia, kad jei norima serverio kitoje vietoje, tenka registruotis iš naujo ir mokėti už kitą paskyrą.

Apibendrinimas

„OVH“ tiek pradedantiesiems, tiek ir pažengusiems vartotojams gali pasiūlyti platų paslaugų spektrą už prieinamą kainą ir dėl to ji yra labai vertinama daugelio vartotojų. Ir nors klientų aptarnavimas nėra aukščiausio lygio, o vartotojo sąsaja neretai gali gluminti, turintiems į JAV orientuotą projektą „OVH“ gali būti bene pačiu optimaliausiu pasirinkimu.